משלוחים והחזרות

זמני משלוח:

זמן אספקת המוצרים הינו עד כ-7 ימי עסקים.
מוצרים בייצור מיוחד ובהתאמה אישית יסופקו תוך 40 ימי עסקים.
*זמני האספקה המדויקים מופיעים בעמוד התשלום לאחר בחירת המוצר וכתובת המשלוח.

מדיניות החלפת ו/או החזרת מוצרים ושירות:

מדיניות החזרת מוצרים:

החזרת מוצר תתאפשר תוך 14 יום מתאריך הרכישה, כאשר המוצר חדש ובאריזתו המקורית ולא נעשה בו שימוש, בנוסף יש לצרף הוכחת קניה מרשת “מיליון כסאות” בלבד.

  • החזר כספי יינתן עבור מוצרים שעלותם מעל ל-50 ₪, בניכוי דמי ביטול* בגובה 5% מעלות המוצר או 100 ₪ – (הנמוך מבניהם).
  • בביטול עסקאות בכרטיסי אשראי –תיתכן עמלת ביטול נוספת בגין עמלת סליקה בגובה של עד 2.5% נוספים לדמי הביטול שלעיל.
  • אין זכות החזרה על: מוצרים שנקנו מתצוגה / עודפים, מוצרים שלא הורכבו ע”י החברה, מוצרים שהורכבו בבית הצרכן, מוצרים שנחתכו או רופדו בהזמנה מיוחדת.
  • חובה על הלקוח לבדוק את הטובין לשביעות רצונו.

*במקרה של החלפת מוצר לא יהיה חיוב דמי ביטול.

מדיניות החלפת מוצרים:

  • ניתן להחליף מוצרים תוך 14 יום מתאריך הרכישה, כאשר המוצר חדש ובאריזתו המקורית ולא נעשה שימוש, בנוסף יש לצרף הוכחת קניה מרשת “מיליון כסאות” בלבד.
  • אין זכות החלפה על: מוצרים שנקנו מתצוגה / עודפים, מוצרים שלא הורכבו ע”י החברה, מוצרים שהורכבו בבית הצרכן, מוצרים שנחתכו או רופדו בהזמנה מיוחדת.

מדיניות תיקונים ואחריות על המוצרים:

תיקונים:

  • תיקון יתבצע בבית העסק בלבד, ניתן במקרים מסוימים לבצע תיקון בבית הלקוח בתוספת תשלום (קריאת שירות).
  • מוצר שנמסר לתיקון יוחזר ללקוח תוך פרק זמן של יעלה על 60 ימי עבודה מיום מסירת המוצר לתיקון בנקודת האיסוף, תאריך המסירה ייחשב התאריך המצוין על גבי טופס התיקונים.
  • החזרת המוצר המתוקן ללקוח תיעשה אך ורק כנגד מסירת טופס תיקון והצגת תעודה מזהה.